banner



בראל חדריה שמואלי - Cuwgka5hbbwyom

בראל חדריה שמואלי - Cuwgka5hbbwyom. בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. חדשות כיפה 30/08/21 15:21 כב באלול התשפא. לאחר שנאבק על חייו מאז שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נקבע מותו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי. סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. לוחם מגב שנפצע בהפרות סדר בגבול עזה.

סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. לאחר שנאבק על חייו מאז שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נקבע מותו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי. אלפי בני אדם השתתפו הערב (שני) בהלוויתו של בראל חדריה שמואלי היד, לוחם משמר הגבול שנפל בהיתקלות עם מחבלים בגבול רצועת עזה. סמר בראל אחיה חדריה שמואלי מיחידת המסתערבים של מגב נפטר היום (ב') בבית החולים סורוקה לאחר שנפצע אנוש בהתפרעויות האלימות בגדר המערכת ברצועת . בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול.

×
×"×'×™×¢ ל×'קר ולתמוך ×— ×› ×'רקת פ×'ש ×"יום את משפחתו של לוחם חמ ל from hamal.wcdn.co.il
לוחם מגב שנפצע בהפרות סדר בגבול עזה. סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. הוא יושב עם ראש חמאס בממשלה אלפי בני אדם השתתפו הערב (שני) בהלוויתו של בראל חדריה שמואלי היד, לוחם משמר הגבול שנפל בהיתקלות עם מחבלים בגבול רצועת עזה. אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ: רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, . הערב בראל זל הובא למנוחות בבית . מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ .

הוא יושב עם ראש חמאס בממשלה

לוחם מגב סמר בראל חדריה שמואלי זל בן 21 בנופלו. לוחם יחידת המסתערבים של מגב, בראל חדריה שמואלי היד נפטר מפצעיו בבית החולים. בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. סמר בראל אחיה חדריה שמואלי מיחידת המסתערבים של מגב נפטר היום (ב') בבית החולים סורוקה לאחר שנפצע אנוש בהתפרעויות האלימות בגדר המערכת ברצועת . רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, . חדשות כיפה 30/08/21 15:21 כב באלול התשפא. בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. מת מפצעיו לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. הערב בראל זל הובא למנוחות בבית . סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. הוא יושב עם ראש חמאס בממשלה מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ . אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ:

סמר בראל אחיה חדריה שמואלי מיחידת המסתערבים של מגב נפטר היום (ב') בבית החולים סורוקה לאחר שנפצע אנוש בהתפרעויות האלימות בגדר המערכת ברצועת . בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ . אלפי בני אדם השתתפו הערב (שני) בהלוויתו של בראל חדריה שמואלי היד, לוחם משמר הגבול שנפל בהיתקלות עם מחבלים בגבול רצועת עזה. בראל נרצח מירי בנשק חי במהלך הפרות סדר בגבול רצועת עזה.

Kd Sg9kfrfasem
Kd Sg9kfrfasem from img.haarets.co.il
לוחם מגב סמר בראל חדריה שמואלי זל בן 21 בנופלו. מת מפצעיו לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. לאחר שנאבק על חייו מאז שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נקבע מותו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי. חדשות כיפה 30/08/21 15:21 כב באלול התשפא. בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. לוחם יחידת המסתערבים של מגב, בראל חדריה שמואלי היד נפטר מפצעיו בבית החולים. אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ: הערב בראל זל הובא למנוחות בבית .

רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, .

סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. הוא יושב עם ראש חמאס בממשלה לוחם מגב סמר בראל חדריה שמואלי זל בן 21 בנופלו. לאחר שנאבק על חייו מאז שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נקבע מותו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי. אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ: מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ . הערב בראל זל הובא למנוחות בבית . בראל נרצח מירי בנשק חי במהלך הפרות סדר בגבול רצועת עזה. סמר בראל אחיה חדריה שמואלי מיחידת המסתערבים של מגב נפטר היום (ב') בבית החולים סורוקה לאחר שנפצע אנוש בהתפרעויות האלימות בגדר המערכת ברצועת . בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, . בראל נפצע אנושות בשבת לפני שבוע וחצי על .

לוחם יחידת המסתערבים של מגב, בראל חדריה שמואלי היד נפטר מפצעיו בבית החולים. לאחר שנאבק על חייו מאז שנפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה, נקבע מותו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי. בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. מת מפצעיו לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, .

עומר א×
עומר א×"ם ×"ק×"יש את שיר למעלות לצלף שנפצע אנושות ×'×'×'ול ×¢×–×" from ynet-images1.yit.co.il
סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. חדשות כיפה 30/08/21 15:21 כב באלול התשפא. הידרדרות במצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. לוחם מגב סמר בראל חדריה שמואלי זל בן 21 בנופלו. הערב בראל זל הובא למנוחות בבית . אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ: מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ . מת מפצעיו לוחם מגב בראל חדריה שמואלי.

לוחם מגב סמר בראל חדריה שמואלי זל בן 21 בנופלו.

בראל נרצח מירי בנשק חי במהלך הפרות סדר בגבול רצועת עזה. מצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה, החל אמש להידרדר, עד שהרופאים נאלצו היום לקבוע את מותו, במחלקת טיפול נמרץ . לוחם מגב שנפצע בהפרות סדר בגבול עזה. הוא יושב עם ראש חמאס בממשלה מת מפצעיו לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, . סמר בראל חדריה שמואלי, שנורה מטווח אפס על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפצע אנושות, נפטר בבית החולים סורוקה. הידרדרות במצבו של לוחם מגב בראל חדריה שמואלי. הערב בראל זל הובא למנוחות בבית . בראל נפצע אנושות בשבת לפני שבוע וחצי על . בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. בראל חדריה שמואלי, לוחם מגב שנפצע אנושות בגבול עזה, מובא למנוחות בקריית שאול. אמו ניצה תקפה בחריפות את רהמ:

0 Response to "בראל חדריה שמואלי - Cuwgka5hbbwyom"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel